سخنانی قابل تامل و تدبر ...

دموکراسی می گوید:رفیق،حرفت را خودت بزن،
نانت را من می خورم.

مارکسیسم می گوید:رفیق، نانت را خودت بخور،
حرفت را من می زنم.

فاشیسم می گوید:رفیق، نانت را من می خورم،
حرفت را هم من می زنم
و تو فقط برای من کف بزن ...

اسلام حقیقی می گوید:نانت را خودت بخور،
حرفت را هم خودت بزن
و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.

اسلام دروغین می گوید: تو نانت را بیاور به ما بده
و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم،
اما آن حرفی را که ما می گوییم بزن!

صهیونیسم میگوید:بکش و نانت را بگیر
که همه بجز یهودی حیوانی بیش نیستند...



نظرات شما عزیزان:

عبدالله تقی زاده
ساعت16:37---8 آذر 1394
سلام.خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید.
به وبلاگ ما هم سر بزنید منتظریم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1393برچسب:, | 8:8 | نويسنده : ابوعمر |