ملکه‌ی زیبایی چک مسلمان شد

ملکه‌ی زیبایی چک مسلمان شد

5582

مارکیتا مریم سوپر مدل چک اعلان کرد که به اسلام گرویده و آن را کاملاً پسندیده است. وی اشاره کرد: مدت سه سال که در دانشگاه کارلف در پراگ درس می‌خواندم، تصمیم گرفتم که به این دین حنیف رو بیاورم.

این سوپر مدل که در حال حاضر برنده‌ی یکی از مسابقات دولتی زیبایی در ایتالیاست، گفت: زندگی در امارات را از زندگی در چک ترجیح می‌دهم؛ چون هنگامی که برای اوّلین بار که دوبی را دیدم، از شیوه‌ی زندگی رایج در آن خوشم آمد و تصمیم گرفتم که همین جا ماندگار شوم.

مارکیتا مریم اشاره داشت که بسیاری از مردم چک اعتقاد دارند که زن مسلمان از جایگاهی کمتر از مردان را داراست، اما من در طول زندگی در امارات به این چیز برنخوردم؛ بلکه برایم واضح شد که در این باره تفاوت‌های زیادی میان کشورهای اسلامی و دیگران وجود دارد.

مارکیتا بیان کرد که هدف از زندگی در امارات، اتومبیل‌های آخرین سیستم که در خیابان‌های دوبی در حرکت‌اند و مراکز بزرگ تجاری آن نیست، بلکه آنچه او را شگف‌زده کرده، این است که چگونه مردم از هر جای جهان در آن، در سایه‌ی امنیت و آرامش زندگی می‌کنند بدون اینکه کسی دیگری را به خاطر رنگ پوست، نوع لباس و اعتقادش متهم کند.

وی افزود: من قبلاً در یک آژانس مُد مشغول به کار بودم، اما هنگامی که به امارات آمدم، به عنوان مدیر در یک شرکت تجاری جواهرات سنتی در ابوظبی مشغول به کار هستم. مریم تأکید کرد که اسلام زن را سرکوب نمی‌کند، بلکه باید فرق میان دین و فرهنگ را شناخت.

قناة اقرأ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 اسفند 1394برچسب:ملکه‌ی زیبایی چک مسلمان شد, | 12:20 | نويسنده : ابوعمر |